Followers

Friday, November 6, 2009

2nd orentasi

date: 3 nov 09 (selasa)
venue: hall level 3,wisma sachdev
time: 10.00 am to 4.00 pm

aku p ke orentasi dengan kak long hari nie sebab aini xde kelas hari nie
sampai agak awal sket lah tapi rupe2nyer ade lagi yang datang awal..uhuk2
mulanya aku masuk tue aku berkenalan dengan budak johor, dia amek kos sama dengan aku..
umur 18 tahun...tapi x banyak sangat cakap orang tue...
so ade academic briefing dari puan asmahani kadir, head academic operation...sejam

and then kami register subjek untuk sem 1 nie..
sem 1 dari nov sampai 5 nov kalau x silap lah pastue final..
subjek dia English Communication...

wah, best giler kot!

aku stay sampai waktu lunch sebab ade pasal PTPTn...pukul 2 tue...
tetibe lak dia cakap sape yang nak serahkan borang pTptn jur yang stay..
yang x de kaitan yang lum siapkan borang ley balik....

yang menyedihkannye...aku sorang je budak intake nie yang stay kat sentul yang lain stay dekat diamond squre,kepong,dv6 ke 10 tah..
jadi harapan lah aku...mase kami yang pelajar2 pompuan attend tuk briefing ptptn nie yang the boys yg stay kat kepong diorang bertolak pi tengok program yang ewah2 tue..
en hasnol yang handle aktiviti2 student nie..
sob sob...

No comments: