Followers

Thursday, March 3, 2011

BuLan March~


selamat datang bulan March!
sepatutnye aku harus susah hati sebab aku x study gile2 lagi untuk Mid Term Exam yang dengar rumors ialah pada 21 March nie
which means..........ade lagi 18 more days to go!
pejam celik2 pejam celik cepat betul masa berlalu..
mau x nye...dengan bz membuat assignment, presentation ape semua membuatkan aku makin penat hari demi hari..
tue la kan student life...
tapi, additional being a student life is that no need to worry about money...!!!
but that doesn't mean kita harus boros dan habiskan every single sen yang mom kita kasik kan..harus la kita berjimat cermat..bukan ape..jika ada simpanan...di masa akan datang, time kite sesak..duit tue la yang akan membantu kita kan??
susah dulu, senang kemudian kan?
anyway, this month ade banyak perkara yang baik dan buruk berlaku pada diri aku
lumrah kehidupan la


di sebalik menjadi seorang student yang agak berumur macam aku nie..
well.....agak susah la nak adjust dengan kawan2 yang umurnya baya adikku..
but anyway, aku tetap happy dengan mereka..
why?? because kawan2 yang aku kenal nie diorang xda hipokrit..
that's y aku sayang korang semua...and hargai sangat persahabatan korang tue
okay2..xnak tacing2 dah..
nanti berair plak mata aku nie kan?
hehe (^_^)

ha....
sebenarnya dalam aku duk pot pet tanpa tujuan nie...aku nak la prmote..
orang kate.....
sambil menyelam harus la kita minum air kan??
hehe
tapi ape yang aku nak promote nie memang ade kaitan ngan air...
interested x??
.
.
.
.
.
tak ape...pikir dulu...
jangan risau...
ade banyak masa untuk fikir..
haha

anyway,
I shall start promote product I k?

Promo Package
March Treasure

Let's Go Cruise (Star Cruise Libra)

the package include:

1) transportation (KL>Penang>KL)
2) accomodation @ cruise (2 person/ Cabin)
3) Dinner @ Cruise
4) Lunch (2nd day only) @ Penang Restaurant

Promo Package also includes tour around Penang:-
a) Bukit Bendera
b) Botanical Garden
c) Batu Feringgi
d)Waterfall

anda boley buat ON Call (Register)

Redzwan : 013-4489477

Fizi : 017-6983212

tarikh pembayaran deposit ialah sebelum 10 March ya

owh ya..hanya ada lagi 10 seat left..so hurry ya...!


tarikh pergi ialah pada 1 April dan 2 April 2011 iaitu pada hari Jumaat dan Sabtu

so.....anda berminat????

owh!!!!
terlupa pula aku nak bagitau harga package nie....
.
.
.
.
.
.
.
RM300 sahaja!!!

jadi apa tunggu lagi..
once in a lifetime naik cruise....

anda mahu???
hahaha

okay bye2~~~!!!

No comments: