Followers

Saturday, September 18, 2010

Raya sampai demam~ Gempaq dak???

Yes2..raya tahun nie memang sangat seronok...~
tahu kenapa????
sebab raya tahun nie dapat keluar rumah setiap hari...
bawak kereta setiap hari...
makan macam2 jenis kuih raya setiap hari...
dan.....
.
.
.
.
.
.
.
.
yang paling penting sekali..
akhirnya, aku dapat makan pasemboq.....!!!!!!!

setelah sebulan berpuasa....
mencari sana sini pasemboq xjumpa2....
baru kemarin aku dapat makan juga akhirnya....
seronok xtau nak habaq....ish3....
perasaan makan tue....susah la describe di sni..
anyway, keja nak cerita bab makan ja..

raya pertamaku
of course la bersama family...


meet my family...

dari kanan, wahida (adik bongsu),
me, kak ijah...(kakak), abg hafiz (husband dia),
my mom in the black ( dah turun byk kilo tue),
najmi (adik bawah aku) n aini..( atas pada wahida)
baju xrancang pown nak jadi macam nie..
berlaku secara kebetulan..
susun pown kebetulan...
it turn out pretty good...kan kan kan???

my beloved family...


gurls club ya...hehe..

tudiaa...family aku...Meriah dak????

raya pertama tue pi jugak la rumah sedara mara, kawan2 umi....

Raya ke 2.....

pergi sebelah kampung Pida...
jumpa abg iskandar n family dia
ngn kawan baik umi....di Perlis
petang tue, pi jalan2 beraya dgn kawan2..
mula2 pi beraya umah farah..lepas ambil ain dan sarah di rumah diorg...
then masa tue Amin call..ajak join Reunion kelas dia....5A..
kesian la plak kan...so join pi lah...
bertempat di Country Height, pukul 8-11 pm...




tetamu jemputan: aku, farah, maisarah....kami bukan dari kelas 5A..haha


Raya ke 3...
konvoi 2 bijik kereta....gi jalan rumah kawan2...
hanya sempat pi 8 buah rumah ja...
nasib xmuntah lagi..makan macam2...
lama x jumpa ada macam2 yang nak borak....


nie kat rumah anisah..yang pakai baju biru tue
cantik umah dia...mcm homestay jer

Raya ke 4...
beraya di Rumah Hazirah...dapat tau dia nak bertunang raya ke 7..
hat nie xda pic la...x lama sgt pown

Raya ke 5...
beraya di Aloq Staq...
besday kawan...

nie la best fren aku...besday gurl..(14/9)
pi celebrate kat Pizza Hut area dekat dgn Ct Plaza..


Raya ke 6...
beraya tgok wayang cita madu 4 n main bowling...
semua ditanggung oleh besday gurl...
owh, lupa lak g karok sama...5 lagu ja...
best2...!!!
dah la tue dia siap belikan baju yang sama dengan dia so that kami nampak kembaq..gila best..


nie nak beratur beli pop corn..dan lagi posing
hat nie la best friend aku dari kecik..


Raya ke 7...

ke rumah kawanku hazirah..juga ketua kelas masa aku form 5c..(SMKTP)
selamat sudah jadi tunang org...


nie la budak2 kelas aku..

barang2 hantaran dia...

ok la setakat nie..gempaq dak raya aku nieh???
memang aku xpernah lekat kat rumah langsung lah...asyik jalan ja..hehe

sekian~

4 comments:

eyemeroll said...

Time raya je la nak rasa ni semua.

btw, selamat hari raya.~

Khadijah said...

betul3...tapi kak ijah memang jealous gak tak leh beraya mcm intan... tup3 dah balik KL...tak dan nak buat banyak benda pun... sedih... :(

Selamat Hari Raya Aidilfitri...
Maaf Zahir dan Batin :)

intan said...

eyemeroll: sungguh la time nie ja ley rasa semua nie..sebulan saja nak cover semua nie..tp di sebalik sebulan nie....boleh merapatkan hubungan yg lama terpisah untuk bersatu semula...sebab tue raya nie kita harus berkumpul bersama sanak saudara, kawan2...

kak ijah: tak apa lah...maybe this raya kak ijah x dapat nak raya puas2..tapi at least sebelum balik kl..dapat jugak berjumpa kawan2 rapat..

::FAIZ:: said...

sangat seronok raya kamu....