Followers

Tuesday, July 12, 2011

Isi borang, drop subjek..!


Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua pembaca yang baik hati di luar sana..
kali ini post saya berkaitan dengan rasa x puas hati.
tahu x kenapa????

ha...cerita dia mula pada jam 14:00 di Block C Havella KLMU...
mase tue..saya ade kelas...financial accounting...and so saya dengan bersemangatnya nak masuk kelas...nak timba ilmu baru la katakan....sanggup skip lunch semata-mata nak sampai kelas awal.

mase jumpa Mira...my BFF...excited dia menunjukkan ape yang dia da shopping dekat Sogo...
terleka sebentar la...so masuk la lecturer ni...

dia pon mulakan lecturenya iaitu chapter 2...
ha....nak tau kenape lambat btul belajar sampai baru masuk chapter 2?
sebab lecturer yang lama tue..minggu pertama ja masuk..then dapat khabar dah resign...
apekah???

lupakan je pasal itu...so ade lecturer lain ambil alih kelas nie buat sementara waktu
nak di jadikan cerita...
start la chapter 1...then last kelas dapat la assignment..
then dia kate...hantar minggu depan, hari ape pon boleh but next week yang datang...
mase dalam kelas, dia nak mase tue jugak2...
so saya n kawan lain pon pulun la tulis...
dia xnak yang taip..nak yang tulis so x boleh la copy paste kan?

and so bile saya dah hantar lepas kelas, dia x accept pon...
bile hantar dekat meja pon x di terima so saya wat keputusan..
lantak la xnak la hantar dah
second issue plak kan...
semalam...dalam kelas, dia ajar pasal assets, liability dan capital..
bile di tanya faham ke x...
and so ade yang cakap x faham..
dia bole kate...
kalau x faham jugak....
isi borang, drop subjek dan jangan ambil dah...!

sekian


No comments: