Followers

Tuesday, September 1, 2009

apa masalahnya?

otakku jem!

selamat petang buwat semua pembaca yang berhati mulia macam anda...

yang sudi membaca en-3 saya yang makin hari makin bohsan nie...

sebenarnya saya pown bohsan dan kehabisan idea untuk cerita kepada anda...

kadang2 masa duk tulis tue rasa macam ada saja idea yang kluar..

tup2 x sampai 2 saat boleh hilang!

sakitnya lutut!

xkan kot ade short term memory lost..memang dak a...

ka kes sebab aku nie rajin gak makan magie berapi yang jenama thai tue..

membuatkan sel2 dalam otakku menjadi behgong dan makin xboleh diperah2..

walaupun ku perahnya mcm kain tudung yang aku basuh selalu..

bukan apa...nanti dibeleter oleh umiku sebab masukkan

tudung yang ada batu manjalara tue dalam mesin basuh...

ku tetap xdapat idea yang serba bernas...

haaa....tue la pasai lama sangat x belajar....

pkiq pa pown xtaw...

apakah anda rasa apa yang saya rasa?

............................................................................................................................

topik seterusnya..

apa masalahnya???

saya nie ley dikatakan la rajin jugak lah on9...

saya akan masuk kat myspace dulu...

lepas sign in tue..

mula tengok lah kat bawah pic tue...

1. mesej
2.komen
3.friend request
4.application mende tah...

selalunya lah...

kadang2 komen ade yang komen mcm...

selamat pagi...
puasa x?
salam perkenalan dari sy...xmau combonk2 taw...!
ai intan...awk tomeyla...mesti da bepnya kan?
ai akak comel...da berpunya ker?
ai intan...ape khabar..? nape menyepi? kuar dengan kekasih ya?

mcm2 la lagi...

pastue mesej lak...

kebanyakkan nak berkenalan tetapi kata lagu nie...

'sebenarnya sy berminat pada awk dan nak mengenali awk dengan lebih mendalam

tetapi firasat saya kuat menyatakan awk sudah berpunya...

oleh itu apakan daya saya lagi...

sekadar mendoakan awak akan bahagia bersama kekasih hati"..

mende????

ade gak yang wat ayat pasrah kat saya bunyi dia lagu nie...

"syahdunya waktu malam, disinari bulan purnama dipagar bintang bergemerlapan,

tapi hatiku sunyi sepi tiada teman untuk berbicara,

apalah dayaku ini..."

dimanakah letaknya kerinduan yg begitu mendalam?

sunyi sepi ibarat laut tidak berketepian,

hanya terdampar ditengah lautan api yg penuh kesengsaraan...
tudia aih...ada jugak lagu nie kan...

so sekarang saya nak le katakan di sini...dengan tegasnya...

saya nie single lah...!

tolong jangan duk cakap yang bukan2 pasal saya...

apa masalahnya saya x da teman lelaki?

apa masalahnya jika saya maintain single ja?

salah ka?

pelik ka?

tolong la sket...xpayah la nak berpuitis2 n cakap yang bukan2...

i like being single...

i like being me...terima lah...!

end..

........................................................................................................................................................


seperti yang anda semua ketahui..

saya sudah pown berhenti kerja...

sebab dalam proses nak sambung belajar..

seronok sangat sebenarnya dan dah x sabar nak pi...

menunggu ja masa itu...

jadi sekarang sementara nak tunggu nie..

saya duk di rumah...tapi fikiran tetibe lak teringat kat tempat keje..

sebab da biasa pi keje kot...?

kerinduan pulak usikkan rakan sekerja..

hahahaha...

walaupun duduk di rumah bagi sesetengah orang tue duk saja membosankan tul x?

tapi bagi saya...saya gunakan masa ini untuk mempelajari sesuatu yang baru..

sebagai persediaan kan...

jadi tuk mulakan bagi kos saya dalam tue ade tulis foreign language..

so saya ingat nak amik spanish...

sebab saya ske this language...

rajin gak duk tengok citer2 kat tb..

tp yang membuatkan saya da makin kurang tengok tue..

because dia punye pelakon perempuan agak keseksian yang teramat...

demi menjaga mataku ini..

jadi saya pown stop tengok...

and satu lagi sebab kos cerita sekarang x berapa best cam citer mase saya time skolah tue...

cerita best skali..

mis-tres-hermanas..

ingat lagi x?

hehehehhe...

best sgt cita tue...

tadi saya baru belajar sket jer..

kalau anda mahu belajar....sila ke www.studyspanish.com okay?

..................................................................................................................................................

berbuka di Jitra ke?

asalnya kami sekeluarga sepatutnya lah berbuka puasa di Jitra besok..

tapi sebab najmie ada mende tah besok so umi pown tukar jadual..

pas umi hbs mengajar n najmie habis kelas dia pkul 6.30...

saya n yang len g amek n trus bertolak balik jitra...

rasanya by this time mungkin da inform kat kak long suh beli ape yang patot kan...

hurm...dapat jugak lah feshnie tengok Q.a...

sekarang da besar pown....da 8 bulan...

dia da bole duduk...ada gigi lak tue...

makin kiut jur....

xtaw la japg cam ne...

semua duduk keliling dia kalau saya jadi dia rimas lah..

mau x rimas...sat mak long dia amik,sat gi lak mak teh dia, saya,

mak chik dia, mak su dia n tok su dia...

da la tue...pakat geram rasa mcm nak cubit2 ja pipi dia...

apa lagi kak ijah, x paham2 ker..?

hahahhahah

naseb kes duk puasa lagi...confirm pas bukak ja posa pakat semua cium2 dia n ronye2 dia...

itu la akan terjadi jika anda adalah seorang bayi yang comel..

Mak ngah love U....!

ok..setakat itu saja entri saya yang pendek serta ringkas ini...

akan mengepost entri terbaru...

tp coming soon lah...

apabila hari sudah malam...

dan hari hujan...

ketika ternampak pelangi

dan ketika udara begitu nyaman dan segar itu...

ketika itulah ilhamku akan datang berjela2 k...

ucapan saya agar anda sihat dan gembira di samping insan tersayang...

moga bulan ramadhan ini memberi seribu makna...

dan juga jangan la menta kedarah makanan dengan banyak...

nanti nak solat pas sujud n nak bangun tue x boleh2 lak...

mau x nye...perut da penuh...(full tank la katakan)

ok daaa...~


No comments: